Φορολογικές Έδρες

ΑΠΟ 40€/ΜΗΝΑ + ΦΠΑ (ALL INCLUSIVE)

Η υπηρεσία μας αυτή αφορά κυρίως περιπτώσεις κατά τις οποίες:
α) Ανήκουν στη κατηγορία των επαγγελμάτων (ΚΑΔ) που απαγορεύεται να έχουν την έδρα τους στη κατοικία τους και
β) δεν απαιτείται η φυσική παρουσία στο χώρο της έδρας για την άσκηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Στις περιπτώσεις αυτές παρέχουμε τη παραχώρηση αποκλειστικής χρήσης μικρών, περίκλειστων και αυτόνομων χώρων στο Κέντρο της Θεσσαλονίκης για την εγκατάσταση της Φορολογικής Έδρας σε πολύ οικονομική μηνιαία χρέωση.
Ιδανική λύση για τις παρακάτω περιπτώσεις (ενδεικτικά):
– Ελεύθερους Επαγγελματίες που εργάζονται από το σπίτι
– Υπό ίδρυση εταιρίες
– Συλλόγους και Σωματεία
– Startups
– Αδρανείς επιχειρήσεις
– Ναυτικές Εταιρίες Πλοίων Αναψυχής (ΝΕΠΑ).

Q&A

Q: Μισθώνω πραγματικό χώρο, εικονικό ή γραμματοθυρίδα;

A: Στην OFFICE CLUB σας εκμισθώνουμε ένα ΦΥΣΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ και ΠΕΡΙΚΛΕΙΣΤΟ χώρο (περίπου 2 τ.μ) ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές που ορίζουν οι ΔΟΥ για την εγκατάσταση φορολογικής έδρας. Ο χώρος έχει τη δική του πόρτα με το ταμπελάκι της επιχείρησής σας και σας χορηγούνται κλειδιά εφόσον το επιθυμείτε.

Εικονικοί χώροι (Virtual Office) και γραμματοθυρίδες ΔΕΝ πληρούν αυτές τις προδιαγραφές και συνεπώς δεν περνούν από τη διαδικασία της αυτοψίας αν αυτή διενεργηθεί από την αρμόδια ΔΟΥ.

Q: Ποια είναι η διαδικασία μίσθωσης ενός τέτοιου χώρου;

Α: Η διαδικασία είναι πολύ απλή, εύκολη και γρήγορη. 

     Στις περιπτώσεις μεταφοράς έδρας ή έναρξης ατομικής επιχείρησης, μας γνωστοποιείτε απλώς το ΑΦΜ της εταιρείας σας, μας ενημερώνετε για πόσο διάστημα ενδιαφέρεστε να μισθώσετε το χώρο, εκδίδουμε το σχετικό Τιμολόγιο, το εξοφλείτε μέσω Τραπέζης και αναρτούμε το Μισθωτήριο στο TAXIS.

     Στις περιπτώσεις ίδρυσης εταιρείας, σας γνωστοποιούμε τη διεύθυνση που αυτή θα εγκατασταθεί, ακολουθεί ο λογιστής σας τις διαδικασίες της Υπηρεσίας Μιας Στάσης (Υ.Μ.Σ) και, αμέσως μόλις λάβει η εταιρεία ΑΦΜ, εκδίδουμε το σχετικό Τιμολόγιο, το εξοφλείτε και αναρτούμε το Μισθωτήριο στο TAXIS. Αυτή η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί ακόμη και εντός μιας ημέρας.

Q: Για πόσο χρονικό διάστημα δεσμεύομαι με το μισθωτήριο;

Α: Στην ΟFFICE CLUB προσφέρουμε 3 επιλογές οι οποίες βασίζονται στη Περίοδο Ισχύος της μίσθωσης που θα επιλέξετε: 3μηνη, 6μηνη και 12μηνη. Το ύψος του μηνιαίου μισθώματος είναι αντιστρόφως ανάλογο με τη διάρκεια που θα επιλέξετε και σήμερα ξεκινάει από τα 40€ + ΦΠΑ. Τα μισθώματα καταβάλλονται στην αρχή της μισθωτικής περιόδου. Μετά τη λήξη της περιόδου ισχύος μπορείτε βεβαίως να ανανεώσετε τη μίσθωση για όσο χρονικό διάστημα επιθυμείτε από αυτές τις επιλογές.

Q: Τι άλλα έξοδα θα πρέπει να πληρώσω εκτός από το μίσθωμα;

Α: Απολύτως κανένα! Το μίσθωμα είναι all inclusive και περιλαμβάνει όλους τους λογαριασμούς ΔΕΚΟ και κοινοχρήστων. Δεν υπάρχει καμία άλλη επιπλέον η «κρυφή» χρέωση. 

Q: Πρέπει να επισκέπτομαι το χώρο για να παραλαμβάνω την αλληλογραφία;

Α: Δεν είναι απαραίτητο! Η OFFICE CLUB αναλαμβάνει και τη διαχείριση της αλληλογραφίας. Όλη η αλληλογραφία συλλέγεται σε πυκνά τακτά διαστήματα στα κεντρικά μας γραφεία και σας ειδοποιούμε σε περίπτωση που υπάρχει αλληλογραφία για εσάς για να περάσετε να τη παραλάβετε ή να σας τη στείλουμε.